Covid-19: інструкції та обмеження щодо безпечного доставлення

Коронавірус змінив все наше життя, і ці зміни привносять багато невизначеності. Однак, на що ви можете розраховувати, так це на безпеку нашого сервісу – здоров'я та добробут наших клієнтів та флористів – наш пріоритет номер один! Наразі наші флористи працюють у звичайному режимі. Ми ретельно дотримуємося вказівок Всесвітньої організації охорони здоров’я, місцевого управління охорони здоров’я, уряду та приймаємо і виконуємо замовлення лише там, де це безпечно. Ми продовжуватимемо дуже уважно стежити за ситуацією і, за необхідності, внесемо зміни в організацію доставлення.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що у флористів у менших населених пунктах може не бути усього асортименту квітів , і тому ми не зможемо запропонувати асортимент квітів, зображений на фотографіях. Ми попросили наших флористів зробити все можливе, щоб усі привітання були доставлені разом із квітами найкращої якості.

У випадку, якщо флорист не зможе створити замовлений Вами букет через обмежений вибір квітів, він замінить його на «Букет дня» такої ж вартості.

Наша служба підтримки клієнтів зробить усе можливе, щоб повідомити наших клієнтів про зміни у доставленні. Просимо Вас поставитись з розумінням, якщо квіти або їхній колір відрізняються від того, що показано на нашій вебсторінці.

Безконтактне доставлення

Флористи Interflora носять захисні маски і пропонують безконтактне доставлення. Таким чином ви можете попросити залишити квіти в безпечному місці. Флорист, який здійснює доставлення, зв’яжеться з отримувачем телефоном або подзвонить у двері і простежить, що квіти безпечно отримані. Під час онлайн-замовлення скористайтеся текстовим полем «Коментарі щодо доставлення» під блоком «Подробиці про отримувача - Змінити або уточнити деталі доставки...», щоб повідомити нам, де ви хочете, щоб флорист залишив замовлення, і ми про все подбаємо.

Ми порадили нашим флористам дотримуватися наведених нижче вказівок під час доставлення:

  • Залиште квіти у достатньо безпечному місці або згідно з інструкцією.
  • Подзвоніть у дверний дзвінок, щоб попередити отримувача про те, що ви доставили замовлення, а потім відійдіть на два метри від дверей, заради безпечного та безконтактного спілкування у випадку, якщо отримувач відкриє двері.
  • Під час пандемії коронавірусу підпис отримувача не потрібний.
  • Наші флористи і кур'єри вдягають захисні маски.

Внесення змін у замовлення

Якщо ви вже зробили у нас замовлення і знаєте, що пункт доставлення зараз закритий через коронавірус або що отримувач знову працює в офісі, а не віддалено, чи знаходиться на самоізоляції, зателефонуйте нам за номером +372 600 3900 або напишіть на електронну пошту info@interflora.ua, і ми з радістю внесемо зміни у вказівки щодо доставлення вашого замовлення.

Не зважаючи на важкі часи, ми робимо усе можливе, щоб ваші рідні та близькі люди прийняли привітання, не наражаючись на небезпеку.